星期四, 9月 24, 2009

試玩 SAMSUNG ST550 囉機啦



上星期初收到 SAMSUNG打黎既電話,話抽中我可以試玩佢既新機,好LUCKY唷!

星期二去左囉機,原來有十個 Bloggers 參加今次既試用,除左閃閃之外,其他都係人氣Bloggers黎!閃閃有幸身處其中,可以參加今次既試玩計劃,真係好開心。

我早左到Samsung位於灣仔既 Office



入到去,見到一份份既簡介


入面有介紹我地今次試玩既 ST500/ 550,仲有介紹我都好有興趣既 ST1000



ST1000都幾靚仔喎~


Samsung代表向我地介紹試玩既 ST500/550!




上網搵到條片介紹 ST550,亦即係我今次試玩既相機!黎緊呢一個月,我都會用呢部相機去影相!YEAH!!!!!

我最鐘意佢既雙芒設計,可以盡情自拍呢!





SAMSUNG另一最新試玩NETBOOK! http://www.facebook.com/group.php?gid=81273719612
我都登記左了,希望都可以抽中,一次過體驗SAMSUNG產品!
我好想係Starbucks坐底用Netbook一邊嘆 Coffee一邊寫Blog架!hahaha~


黎緊我會Update住用ST550影既相!
可以去我既 tag度Update住!
http://littlebluebb.blogspot.com/search/label/SAMSUNG%20ST550

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin