星期二, 9月 08, 2009

RMK 「型格」秋冬眼妝先修班 - 產品試用



上星期六上完RMK 「型格」秋冬眼妝先修班後,得到產品試用,返屋企就急不及待試用啦!


就係呢四件啦!



RMK 皇牌Make up base ,係我上一篇已經提過,真係好薄好貼,不愧為品牌皇牌!




Liquid Foundation 未推開前好深色呀!推開左之後又ok喎,佢係好自然既Colour!不過對我黎講都係偏深左,但用左碎粉都OK的!睇見我手令令地係因為有Base 係底,睇見效果都好薄好易推架!仲好貼!




試用既係 03 Gray ,灰藍色調,都好岩我喎!!!


用手指印上既效果果然淡啲,我要搵返眼影棒出黎再試搽先
(對了,因為太Mini,所以冇眼影棒連埋架)
不過我自己試上眼度,上堂個日有眼影棒真係出色好多,用手指自己化... 爭緊啲既!
但啲粉好幼細,仲好貼添呀!





Ingenious Gel Eyeliner
02 Deep Blue
雖然係藍色,但因為好深,當黑色用都得!細細盒,連埋Blush & Tip




一邊係 Brush ,推另一邊係 Tip好方便同好貼心既設計!



好易上色,極易畫!!不過上眼既時候,用左大半日甩左啲,可能我隻眼太油了!


濕左水,甩少少,好少!防水度都高!



但落既時候真係要化啲心機,因為都幾難落 (不過我用既係落妝水,如果用落妝油應該好快落到!)

今次有產品返屋企試用,雖然短短幾日,但都試到粉底好好用,好薄好貼,不過可能太貼,遮瑕度較底,如果有瑕疵一定要用Concealer!我會買佢新既Makeup Base,因為感覺上妝更貼!

多謝 Beauty Exchange 同RMK呢!哈哈,因為今次試用,RMK入左我既化妝品 Wish List 了!嘻嘻!



延伸閱讀
掌握秋冬妝潮流!BE X RMK型格眼妝必學 秋冬妝先修班 - 新品用後感分享區

1 則留言:

aaaaaaa 說...

Hi i have bought same e/s too.
How can we do best with the e/s?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin