星期五, 9月 25, 2009

Am I Beauty Blogger?

上次去 CHANEL gathering (相關文章) 既時候,公關 Lilian 問我係咪起1月開始玩寫BLOG,OH NO NO NO!講起寫BLOG!我好耐之前已經開始寫架啦!只係個時咩都寫下咁!冇話特定既Style!

前幾日去 Samsung (相關文章) 囉機時,全部都係人氣Bloggers 黎,閃閃有幸置身其中,真係覺得"SO Lucky"!Daisy 話同邊個識得既時候,講我係 Beauty 野!我先好感覺到自己係一個Beauty Blogger!

其實我以前都已經有係網上亂說一番的了。
等我 Show 返之前既Blog!

http://hk.myblog.yahoo.com/littleblue-bb
http://www.amymagazine.com/amyblog/littleblue
http://littlebluebb.xanga.com/
http://chinese.storylands.org/408siunam/index.php


好耐之前寫過一篇叫 Internet Power 既文章,接觸多了,對Internet Power有更深同更多的體會,當然閃閃只係小小既Blogger!識既野唔多,睇見其他既 Blogger對Blogger 文化積極推廣,好勁呀!

聽講黎緊 PUNCH PARTY 3 舉行啦!(PUNCH PARTY BLOG)今次好想參加!(因為係 Twitter度見到 :
RT @bachlau: #hksocial20 @Jonathansin: 希望參與 Punch Party 的觀眾和講者都是「普通人」,門欖較低,不一定需要是大人物、公司高層。著重的是講者擅長的是甚麼。

我呢啲
普通人都可以參加喎!嘻嘻


4 則留言:

Daisy 說...

你係Beauty Blogger啊,點解唔係?Punch Party人人都可參加,同埋你最緊要支持我有份搞,響11月舉行的HK Blogger Conference啊!

Jan 說...

黎Punch Party啦
今次個Party真係設計得超正架!

閃閃星小藍 說...

HK Blogger Conference , 好Pro咁喎!岩時間我一定會去支持唷!^^

閃閃星小藍 說...

我未見佢話幾時會有 Punch Party 呢!btw, 我都想去玩唷!^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin