星期二, 9月 01, 2009

SK-II Skin Signature 全效活能再生素


好幸運咁,可以參加由 Beauty Exchange & SK-II主辦既試用活動,收到通知信,去Time Square Lane Crawford Counter囉試用品,Lunch諗住去囉,但原來個Skin Test 要預約時間,好在放工時間仲有得約,咁約好放工時間去囉啦!

SK-II 一路比我印象就係啲Sales姐姐好串,態度唔多好,同埋黑面。我之前想去買粉底,但係係SOGO個間SK-IISales黑面,態度好差,所以最後我冇買到 (雖然我只係買幾百蚊既產品,但我買產品都包括埋你既Service,我仲乜比錢買野都仲要受你氣)但今次我去囉試用既體驗扭轉左我對SK-II既負面印象。(可能Lane Crawford個邊既Sales好點吧)

去到因為佢地有客人,幫我做Skin TestIris好笑容咁叫我等等,咁就企埋一邊等左一陣就可開始做Skin Test 了。

Iris話比我知,Skin Test係測驗皮膚既Skin PowerSkin Power分為三個 I , II , III ,我揀左測驗眼角既皮膚,得出黎既結果係Skin Power II,屬於中等,都開始轉差,但又去到好差。Iris話要開始好好保養 (我開始左一段時間啦,我已經之前太懶了。)

<上Beauty Exchange睇返其他SIS講,佢地除左做Skin Power既測試外,仲有分析水油斑點同彈性等等,點解我只係做Skin Power一Part 既......>

做完Skin Power Test,佢就囉左一Set試用品比我,入面有一支30ml 既神仙水,一片面膜,同理15g 既 Skin Signature 全效活能再生素。

Iris好細心咁教我用呢一套試用品。

1. 用沾濕左爽膚水既綿花軟化肌膚

2. 用沾濕左SKI-II神仙水抺全面,連眼都可以抺架

3. 擦 Eye Gel

4. 用一粒黃豆既分量,將Skin Signature 全效活能再生素搽面,可以配合埋BA姐姐教既穴位按壓

好啦,返屋企試用啦!我好乖咁,呢七日跟足BA 姐姐教既方法用。

講下成份先

能5倍活化細胞中的抗氧化啟動基因ARE,促進肌膚自身抗氧化物質的產生,幫助細胞免受內外壓力的傷害,補充過去4年Skin Power的流失,全面提升三重 Skin Power:肌彈力x緊緻力x亮澤力,有助肌齡逆轉!能解決多種肌膚問題,幫助肌膚增加抵禦及再生能力,使膚質更為細膩健康。
全新抗老成分促進胞肌膚自我更新及合成。

白色Cream狀,好易推開架。

好快就過左七日,今日去做多次 Skin Test,得出黎既結果都仲係 Skin Power II,今次係另一個大肚BA(冇留意佢叫咩名添),一去到佢問我皮膚有冇改善,我苦笑話冇乜,咁佢就好認真問我點用,再睇我膚質,其實本身呢個Product係28日肌齡逆轉,用左短短七八日,我都諗未必可以好睇到效果,而且,唔知點解,本身乾性皮膚既我,越用越乾,上唔到粉咁,浮晒粉!

大肚BA話呢,我皮膚太乾,呢個Product係著重底層修復,所以佢建議我朝早可以單用Skin Signature ,但夜晚用完之後再加Night Cream,等唔好比冷氣抽乾左我。

大家睇到呢度,會唔會覺得呢隻Product冇效果呢,咁我又唔覺得佢冇效果喎,雖然短短七八日,但我覺得皮膚係軟滑左的,雖然仲係好乾,但比起之前超乾皮膚係好左啲!唔知再用落去會唔會令皮膚更加有光澤呢!我會用完試用裝,再去睇效果,因為暫時黎講,佢比我感覺都還好。但真係要自己加保濕精華,我太乾了。雖然好矛盾咁,但係又有同事話我皮膚好左架喎。

所以我建議乾性皮膚既 sis,可以加保濕精華,夜用既時候要加埋Night Cream!我諗住用大肚BA教既方法,去試用多一段時間!

遲啲再同大家分享唷!


btw, 大肚BA啲皮膚好靚呀!仲係一個靚媽媽,好少有左BB既媽媽皮膚會咁好架喎!!!!!


SK-II Skin Signature 全效活能再生素

售價:HK $950
包裝/容量:80g

感謝 Beauty Exchange & SK-II 給予試用。希望皮膚真係可以年輕四年啦!嘻嘻!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin