星期一, 9月 28, 2009

無乜期望的麻布茶房

  • Caption
    芝士炸雞咖哩飯

  • Caption
    明太子鮮蟹肉冷烏冬麵

  • Caption
    鹽燒鯖花魚配鮮雞蛋飯定食

我同 Alison & Nakiter 去完 AD+ Tea Party!就去左附近既麻布茶房吃晚飯!

坦白說,吃了這麼多次麻布茶房,我已經不會抱有驚喜既期望 (所以也沒有什麼好說失望)

我自己試吃了一塊芝士炸雞塊,係炸雞夾埋芝士一齊炸!呢個幾好味道,可能侍應好慢,我地叫左三次比多個咖哩汁我地,但到我地食完先比我地!咁要黎仲乜?

另外佢地點左明太子鮮蟹肉冷烏冬麵,我覺得呢個幾好味唷,因為烏冬唔係淋個啲,都彈牙唷!好岩夏天食!

我就叫左鹽燒鯖花魚配鮮雞蛋飯定食,鹽燒鯖花魚燒得太乾,唔好味!個雞蛋飯將蛋白打做泡,但冇左蛋白既味既?蛋黃係蛋白下,伴飯吃又幾好味!


其實三個都唔叫正,但又唔可以叫差既!所以我既評價係一般!

是次消費: 每人約HKD$80 (晚餐)

Open Rice Comments : http://www.openrice.com/gourmet/reviews.htm?userid=49115

1 則留言:

匿名 說...

我對麻布茶房的印象真係吾好得去邊,飲品太甜而日式甜品求其。如果有下次再幫趁的話,或者可以試下個明太子鮮蟹肉冷烏冬麵。

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin