星期二, 9月 22, 2009

我的第一支N°5 (初遇CHANEL之禮物篇)


帶大家睇完CHANEL既旗艦店(唔只咁少野既,下篇文章再講),又同CHANEL high tea 完之後,仲有驚喜唷,就係CHANEL給我的禮物。

究竟係咩呢!包裝得好精美既禮物唷!

包裝得咁精美!我真係唔捨得拆佢,但又好想知入面係乜野喎!睇下朵山茶花,好靚唷。




CHANEL 會希望送什麼給新相識的Bloggers們呢!

答案就係CHANEL一套三本既書冊,同埋著名既N°5香水!



原諒我年少無知,對N°5有所誤解,我一直都以為係好濃烈既女人味!會俗不可耐,打開噴少許係手腕度,原來真係好似美雪 (相關文章) 所講,係bb仔既味道。

這是我第一支CHANEL N°5!現在每天都噴上,在我感覺來說,有點輕巧,有點性感,有點耐人尋味的香味。


多謝公關Lilian & Ava揀選給我們Bloggers這份禮物!

有留心看第一張圖,會發現還有一個信封,這是第三份禮物唷,我到十月中再和大家分享這份禮物唷!

2 則留言:

Gum 說...

Chanel N°5係我最愛的香水之一呢!
可惜近半年成日都唔記得噴...
不過呢支D味淨係last到半日左右, 朝早噴完放工已經得返好少好少香味, 如果再買可能我會選擇可以拎出街用連refil果隻~

閃閃星小藍 說...

我今日都唔記得噴呢!hahahahaha~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin