星期五, 9月 04, 2009

「平靚正」鵝頸橋街市燒味 - 東成燒臘飯店


(this pic from Openrice.com)

閃閃很愛吃油雞,如果做一個燒臘排行榜,應該係咁樣排列:
油雞 - > 燒鵝 -> 燒腩仔 -> 乳豬 -> 燒鴨

有同事帶我上過去鵝頸橋街市食燒臘,一食愛上(雖然好肥啦... 所以間唔中去食)



可以用平靚正黎形容,圖中我食呢個油雞拼燒鴨,都只係$22!仲有湯飲 (個湯好住家Feel,不過都比我平時bo既湯淡,可能一大窩bo出黎吧!但唔味精的!) !加杯野飲都幾加多幾蚊!價錢抵,分量都唔少,以前我一個人可以食晒一碗,最近只係食到半碗(細食左了)!!但都已經飽飽了!

每次都食到呢個價錢上準以上既燒臘,好味唷!

大家如果中午係附近,可以走上去二樓食野,我只係鐘情呢間既燒臘,未試過其他,仲有其他車仔麵炒粉麵飯咁,同事都話好味!大家可以試下!(因為燒臘六點會閂門架啦!)

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin