星期一, 9月 21, 2009

Atorrege AD+ 日本醫學護理の淨肌篇 Afternoon Tea Party


上星期六,抽中左能夠出席Atorrege AD+既產品介紹會,我未曾用過呢個牌子,對呢個牌子都冇認識,但在坐都有Blogger用緊呢個牌子,都話好好用呢!

就係呢個系列啦!見唔見底部都有Number,就係根呢個次序由0-3,5使用!仲有一支FOR暗瘡肌用既Medicated Acne Spots!

0 Mild Cleansing 深層清潔啫喱 125g $250
1F Face Wash Foam 美肌潔面泡泡 150ml $250
2 Medicated Skin Treatment 美肌補濕液 100ml $290
3 Medicated Face Moist 美肌鎖濕乳液 80ml $290
5 Cool Lotion 淨肌補濕噴霧 150ml $250

據講Erica小姐都有推介AD+既Product ,分別係1F同埋最細支個支Medicated Acne Spots,但AD+ 負責介紹既公關小姐話,其實佢地既0號先係皇牌!

另一Blogger話佢都用緊,但唔係好似好有效果咁,原來就係因為分量問題,大家都會慳住慳住用架麻,但原來要用岩分量,大約就要一個full 既spoon 分量!我地搽左粉底,再用0號,等10秒左右,就見到啲粉浮起左!(影相影唔到個效果,所以冇相可以比大家睇呢!)


而呢個品牌提倡日本既雙重潔面法!就算你天生麗質,唔駛化妝,但都一定要搽防曬,一般既洗面其實係洗唔甩防曬的,所以都要用0號黎落粧!

落完粧就要用1F既潔面泡泡!分量大約兩泵!



公關小姐講解既時候我地都好留心 (基本禮貌吧!) 個個都好留心佢講解,除左介紹AD+之外,仲有講一般護膚既TIPS!

大家想知AD+既資料,可以上佢地既網站,好詳細呢!http://www.atorrege.hk/index.htm
認識敏感肌膚品牌既介紹產品系列既介紹都有!





多謝Meling 同埋AD+!


AD+係醫學護理產品,同一般既傳統護膚品唔同,我都認同傳統護膚品為左降低成本,所以添加左一啲對皮膚唔好既產品,而且AD+有做臨床實驗(有醫學報告架!唔係得個講字架!),我做FACIAL既時候,都同我講用醫學既野好過用傳統護膚品呢!

另外有提到一樣野,就係大家用B字頭既落粧水!原來入面既成份有係天拿水既成份!唔怪得我用完咁乾啦!好在已經冇用好耐了(因為我覺得佢扯到我皮膚好乾呀!),大家聽見都好驚訝!仲有某日本牌子既落粧油,入面有樣成份係令皮膚有粉刺架.........

最後多謝AD+送左一套試用裝比我地,我可以好好咁試用0號!(因為我對0號最有興趣!嘻嘻)



話明係Afternoon Tea Party,當然唔少得食物啦!
Party地點位於諾士佛台既 Munch Restaurant




Tea Set!精美小點!



Atorrege AD+ 日本醫學護理の淨肌篇 Afternoon Tea Party
Munch Restaurant
1/F, One Knutsford, No. 1 Knutsford Terrace,Tsim Sha Tsui, Kowloon

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin