星期一, 12月 07, 2009

Beautylabo 染髮


染髮你會上 Salon 染,定會係自己係屋企染,近呢兩三年,閃閃因為唔再做 Highlight ,所以好多時都會自家係屋企做染髮!

之前一直都係去萬寧呀, Waston's 呀買染髮劑,最近閃閃就試左日本出品既染髮劑。係因為之前睇左《蘋果的化妝箱》既介紹 (相關文章)

最新買呢盒係 Beautylabo 既染髮劑,點解我會轉用日本出既呢,最主要原因係因為佢係染髮既過程冇好難聞既氣味,而且更重要係染完之後,個陣難聞既氣味唔會留係個頭度,幾日都唔散,咁就唔怕臭親身邊既人唷!

呢個既設計係會係個尖尖位出啲染髮劑架!


只係染大約十五至二十分鐘好方便!
我都係自己染,但影相好難睇到效果,但身邊既朋友都話靚靚呢!而且染完頭髮感覺唔係太傷,只要再做返啲 Treatment 就 OK 唷!
我係去瑩之部屋買唷!

我因為只係最主要係染頂頂既頭髮,所以一盒就夠了 ($88),但如果係長髮既 Beauty,我諗要用兩盒了,因為佢得80ml 左右,如果長髮唔夠染架!

4 則留言:

Ta小妹 說...

WOW~日本野果然唔同D~個PACKING都靚D~^^
閃閃呀,上次唔記得比埋我個BLOG LINK你呀~有時間都參觀0下呀~^^
http://hk.myblog.yahoo.com/reborn-tata

zita

Gum 說...

唔該晒你幫我買呢!
我尋晚都自己染左啦~
原來個色比較深, 不過都ok!
你講得o岩, 一支真係唔夠用, 尤其我呢D頭髮多又厚又有返咁上下長o既人...
不過主力都係染頂, 所以都冇乜問題!
THANKS!!!

閃閃星小藍 說...

Zita, 你去日本可以買呀~ 哈哈

Orangeballu, 唔駛客氣,我都係順便0者, 哈哈

Karen 說...

E~我都諗住染個髮黎過年呢~~~等我又買先~
我諗我用一盒就得了~~haha~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin