星期二, 12月 08, 2009

VICHY 12小時不變色持久護膚粉底試用


感謝 Beauty Exchange 抽中左閃閃去試 VICHY 既新粉底, VICHY既產品閃閃未試用過,只係陪朋友去買過粉底,今次可以體驗下 VICHY既產品。

試用日期:4 -7 Dec 2009 (共四天)
閃閃的皮膚性質:乾性 T-Zone 帶油

話說閃閃係試用前一晚囉左粉底,第二朝拾下拾下搽左佢就出街,到再第二朝,多啲時間細看之下,先發現.... 原來佢冇防曬..... OH NO....我個日成日都冇防曬既情況下係街行黎行去。
哈哈,首先就講左唔好既地方就係冇防曬度,因為閃閃最近用既 BASE 都冇防曬系數,主要係靠粉底既防曬度黎保護皮膚。所以呢支粉底冇防曬度,閃閃唯有轉用有防曬度既 BASE黎保護皮膚!

VICHY呢支最新既粉底睇下個名「12小時不變色」「持久護膚」粉底,等閃閃黎解構下啦!

12小時不變色-平時既粉底,用左半日,如果唔係脫妝就係會變色,好似氧化左既蘋果咁變左色,最慘就係變黃,搞到我地好似黃面婆咁,所以會唔會變色對鐘意白皙皮膚既閃閃黎講,好重要!VICHY採用左「底妝定色」抗氧化技術,令粉底係 Keep 住12小時唔變色!

持久護膚- 睇返個盒既介紹,應係因為佢係用左可以24小時保濕既 Thermal Spa Water,皮膚只要有足夠既水分去保護,自然就會好唷!

閃閃用既係 Light Ocre 20 比較偏白,但閃閃都算白,還可以接受!
枝裝,我覺得好好,因為夠衛生!


顏色係比閃閃白的,但都ok,起碼日日搽出街都冇覺得好似面具or 粉樣 (閃閃最怕粉樣!)




推開幾下,睇得出係比閃閃白,粉底好易推,有一定既遮瑕度。




搽完上手,好薄好貼。DONE!!!!



用左幾日,最留意有冇變黃,雖然冇搽上面個一刻咁白,但都 KEEP到唔變黃!
而且脫妝問題唔嚴重,只要中午時補少少粉就ok 啦!同埋可能有Thermal Spa Water啦!雖然未至於好保濕,但冇乾紋出現!

以 $185/ 30ml黎計好抵用!

唯一唔好就係有防曬要扣少少分唷!

多謝 Beauty Exchange 今次安排既試用!好開心可以試到有質素既產品唷!

其他 Bloggers 分享:http://www.beautyexchange.com.hk/design/vichy/landing/200912/postevent.html

2 則留言:

NottyEvil 說...

我上次用完vinchy的護膚品有敏感所以不敢再用,不過睇上去呢支粉都幾貼。

閃閃星小藍 說...

係呀 ,每樣產品唔試下都唔知岩唔岩自己呢!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin