星期日, 12月 06, 2009

戀愛魔鏡蜜糖唇蜜


閃閃不太喜歡搽唇膏,一來閃閃的咀唇已經夠紅(我自己覺得夠了!) 所以一向不太喜歡搽唇膏,但 Lip Gloss就相當喜歡,因為 Lip Gloss 有水潤感,閃閃亮亮的!

但閃閃很懶很懶,不是乾得想脫皮才會想起要搽 Lip Balm or Lip Gloss ,都真係壞習慣,但習慣會因為時間和經歷而改變!

最近和一個男生吃飯時,他會到時到候就拿 Lip Balm來搽咀!看到這習慣我想到的是他很注重外表。
我想說的看來是一件普通的是,但我在想,連男生都會這麼注重外表,天生貪靚的女生,真的不可以懶,亮麗的妝扮是給人一種尊重,尊重別人也尊重自己

上星期上海港城的美妝派對上, 跟 Decen 認識,和她談了很多,期間談到一些負能量的人,如果連打扮都沒有興趣,就很難建立信心!一個人打扮亮麗可自身的感覺良好,有自信,個人氣場變得光亮,身邊的人也會感覺到!相反,如果自我感覺低,氣場變得暗沉,就會令人不想親近。

閃閃在想,這個也是閃閃的問題呢!

要一切懶洋洋的態度!!!!好好的提昇自己!!!!


平日閃閃會搽 Shiseido 旗下既 MJ Lip Gloss
舊版係珍珠白色蓋,新版係金色蓋!
打開連個咀都唔同左,之前係圓咀,新版係斜咀!




質地仍舊是厚身不太水水的感覺,但新版冇之前既咁痴住個咀,潤左同好搽左!

$55,有 6g,平日返工相當抵用(當然睇下見咩人啦!去約會是不同的!哈哈),日日搽都冇有怕!
最右邊就係我新買既,淡淡既粉紅,帶少少閃,水潤感很高!


曾經睇過一個調查話男仔其實很怕那些廣告的艷紅/血紅的唇色,比較喜歡偏粉的唇色,不知有沒有根據,哈哈~~~~

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin