星期二, 12月 08, 2009

閃閃的 HP Mini 5101



話說,閃閃那部PC被人搞過後.... 終於上星期某一天,宣佈死亡。閃閃用了所知的僅有方法去挽救都不能起死回生 (我要請高人來救佢一命先得!) 但無電腦用實在好唔方便,最後就想到買 NETBOOK了!一來假日的時候,可以到 Coffee Shop 邊喝 Coffee 邊寫 BLOG!二來又可以係屋企用住先!咁閃閃就走左去各大電器店左問右問,原本想買 Acer的, 看見友人用 Acer好似幾好咁喎!又想買 Lenovo 架!佢個冬日白雪限定版我都好 Like唷!但最後最後,竟然係睇中左黑黑實實既 HP Mini 5101!


主要係因為白雪雪個啲感覺好似玩具咁,好似撞兩下會散咁既 Feel!雖然 HP Mini 5101 係重左少少!唔夠輕身,但黑色外殼採用輕巧堅固的電鍍鋁金屬,加上鎂合金內構架,感覺上冇咁玩具,反正電腦黑色我又唔覺得有問題,佢既包涵其實我都唔係太清楚,大約了解過個 Hard disk 係行7200rpm!因為暫時我都未想用 Windows 7住,所以用返 Windows XP Home好岩我!

佢有200萬像素鏡頭,妹妹返工我都可以開視像比佢見下柏宇仔

6 cell 鋰電,應該夠晒我出去係行寫 Blog用了。

最Like係個 Keyboard,佢係獨立方形按鍵設計,比起其他連埋一齊既按鍵設計,呢個好打好多,我諗我買呢部 Probook最主要係呢樣!


HP Mini 5101規格:
操作系統︰Microsoft Windows XP Home
處理器:Intel Atom處理器 N280(1.66GHz)
晶片組:Intel 945GSE Express
記憶體:1GB DDR2 800MHz
顯示卡:Intel GMA 500
顯示屏:10.1吋LED Backlit高解像度闊熒幕(1366 x 768)
硬碟:160GB
電池:6-cell鋰電
尺寸:7.09吋 x 10.3吋 x 0.91吋
重量:1.3kg

代理資料: HP (電話: 800 93 8833): http://www.hp.com.hk
建議售價: $3,980

1 則留言:

Karen 說...

比個like你~~我都好like呢部機~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin