星期四, 12月 10, 2009

好好用日日用既 Jill Stuart Jelly Eye





自從寫美妝網誌後,又因為閃閃因為經歷左一些人同事,所以閃閃對美妝更感興趣,化妝最緊要梗係首先係對眼度啦!但閃閃平日返 Office,只需要淡妝,最近用既 Jill Stuart Jelly Eye就非常好用啦!

記得閃閃化妝化得最多就係有段時間做 Sales,因為做 Sales 一定要化睇得見既妝 (即係唔可以化淡妝 >.<!) 但閃閃當時既化妝技巧應該係零!!個時最記得有個 Senior話,搽啲閃閃既閃粉係眼蓋上,個人就會醒神啲!

的確係既,但個時用既閃粉粉粒較粗,好易跌到成面都係閃粉,而家唔同啦!新出既妝物粉質好貼伏!

閃閃年中個時因為見到某 SIS 幫其他 SIS分裝 Jill Stuart Jelly Eye, 自己見到覺得好靚又好想要,但閃閃要既顏色冇其他 SIS分,所以為就胆粗粗自己搞左第一團分裝 2, 3, 8, 10呢四個色既 Jelly Eye 了!


左下係2號色,可以做Highlight!
左上係3號色,粉粉地CUTE CUTE地可以用上!
右上係8號色,紫的重手少少可以當夜妝用,輕手啲日妝都好靚!
右下係10號色,啡色好百搭啦!閃閃平日返工都會用啡色黎加深眼部輪廓!!

有SIS問過我會唔會好難推開,閃閃想話因為真係好易搽同好易推,想深啲就囉多啲,閃閃地,仲可以當base 黎 hold 住啲粉狀既眼影! 好好用!


平日返工閃閃就係用啡色由貼近眼線位推開!




閃閃黎緊會分 R4 (3, 8, 9, 10) 同 R5 (2, 8, 9, 10) 呢兩組色呢!
有冇被燒著呢?? 有興趣就 Email 閃閃啦!littlebluebb@gmail.com
其實我都係分開開始熟手,可以幫下大家分唷!

相關文章:

大家有冇興趣分裝 Jill Stuart Jelly Eye 呢!

Jill Stuart Jelly Eye 分裝記

7 則留言:

Antoinette 說...

你幾時再"分贓" ar? 預埋我 :-)

閃閃星小藍 說...

分緊啦!r4 & r5, 你對邊個有興趣?
EMAIL ME LA : littlebluebb@gmail.com

NottyEvil 說...

成日怕jill stuart的product多閃粉,吾係太適合我 :p

閃閃星小藍 說...

夾人呀!我就人如其名,好like 閃!哈哈

K 說...

我都有興趣分裝js, sis儲夠人未? @@

K 說...

我都有興趣分裝js, sis儲夠人未? @@

閃閃星小藍 說...

K>>仲未夠人呀!
你對邊個有興趣?
email to me: littlebluebb@gmail.com , thanks!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin