星期六, 12月 26, 2009

「唔駛找, 聖誕快樂」大行動


Copy From Facebook events 「唔駛找, 聖誕快樂」大行動

如果用$2便可溫暖一個人, 你願意嗎?

我們每天都在忙工作, 都在計較得失, 總怕賺不夠錢...然後又付出大量金錢去買時間、買開心。
事實上, 有種滿足感、有種快樂, 花費無幾, 效益卻很大: 施比受更有福!

我想趁這個冬日, 邀請大家一起跟我實行這個「唔駛找, 聖誕快樂」大行動。方法很簡單:
請大家下次買煨蕃薯、買糖蔥餅、買旗、乘的士、去街市買花、買菜時, 如果找續零錢不多, 請向對方說句:「唔駛找喇, 聖誕快樂!」需知道在寒冬天氣下在街頭擺賣, 在戶外工作其實真的很辛苦。就當是慰勞他們辛苦為我們服務, 或是趁聖誕行善積福也好。既然你不介意付出幾百一千買衣服、去派對、乘的士...請不要吝嗇那幾塊零錢, 為別人送暖~

你也許不知道, 你的一塊幾元, 你的一句「聖誕快樂」, 會有多溫暖人心~


註: 小妹發起這個活動, 是因為我自開始賺錢以來, 每次在冬天經過又一城接駁火車站的天橋時, 我都會向一個老伯伯付$20買一塊$5的糖蔥餅。伯伯年紀又大, 賣糖蔥餅賺來的錢亦不見得足夠糊口, 還要在寒冬下擺檔, 其實真的很辛苦。但我覺得需要幫助, 並不只伯伯一人。我希望可以透過facebook這個強大的網絡平台, 邀請大家跟我一起行善。用少少零錢, 讓每個人都感到 love and care~


雖然聖誕已經過左了,但閃閃想,溫暖人心的事!每天都可以做的!
閃閃前幾天,在天水圍輕鐵站邊,有個婆婆用紙造左啲唔同造型既掛飾,閃閃同妹妹都覺得婆婆好花心思!最後用 $20買了這個$5的魚魚。雖然唔係多錢,但希望婆婆有個開心的聖誕唷!

其實只是行簡單的事,大家可以做到,請支持這項活動唷!

1 則留言:

Karen 說...

真係要支持下~~~有時見到有d婆婆起街買一d白色好香既花~我都會買架~仲會比多小小錢d婆婆~~婆婆收到都會好高興~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin