星期六, 12月 26, 2009

Neo Derm Group Blogger X'mas party @ Fusion Gourmet



聖誕節前,出席左 Neo Derm 為 Beauty Bloggers 搞既 X'mas Party (今年係閃閃去得最多 X'mas Party既一年!多謝各位有邀請閃閃既 PR唷!) 我約好 Candy 放工時間係銅鑼灣行個圈!就搭MTR去上環了!

今次活動係係上環 Fusion Gourmet,一去到,就見到熟識既面孔,今年閃閃因為寫 Beauty Blog既關係,識多左好多好朋友,係呢個每年最有節日氣氛既日子見到大家,閃閃真係好開心唷!

多謝 Neo Derm 咁多位靚靚 PR既悉心安排,就品牌整左唔同既遊戲比大家,仲有豐富既禮物 (閃閃中唔到呀..... ) 但真係好開心呢!

Fusion Gournet 係五樓廚房的另一分店,售賣世界各地既肉類,係店內食過好味,但可以買回家自家煮!(來年閃閃其中一項要做的事,就是學煮野食,雖然閃閃都可以煮到幾味!但都只係幾味!唔夠唔夠,可以煮出美味既食物同愛人分享,係人生一大樂事!)

周圍都是被食材包圍住,哈哈。如果你的女友是喜歡煮野食的女生,一定要帶她來吃個晚飯唷!


一黎到,首先叫杯野飲先!Welcome drinks 一共好像有四款,閃閃選了圖中這杯,甜甜的,很適合閃閃!(哈哈,閃閃忘記了什麼生果的 Drinks了.....)


之後就係麵包了,這裡的麵包是自家制,閃閃個人來說很很很喜歡,外脆脆的,內軟軟的,好有「口感」,而且好香好香添唷,不過因為之後有更加好味既野食,所以唔可以食咁多呢!


個牛油好似係打過的,搽上麵包好好好味唷!




今次安排左 4 Course Dinner比我地 (後來在 Meling 既 Blog睇到,Fusion Gourmet 的聖誕餐每位 HK$688 + 10%,同我地食呢個 Course 差唔多,但會多左個 Seafood Platter)

Appetizers : Pan-seared prawn with fresh hand-picked crab meat, oven-roasted tomatoes and basil pesto
因為另一道係鵝肝,看過有關鵝肝既片後,閃閃就唔想再食鵝肝了..... 所以點了這個帶子加蟹肉既開胃菜,最得意係三片紅黃橙的東東,我初初以為係椒黎,我不吃椒的,後來經理 Tony來介紹,先睇清楚... 係番茄,唔同顏色既番茄,只係睇顏色既配搭,其實已經好開胃了!嘻嘻!


Soup
: Tomoto Seafood Soup
呢個番茄海鮮湯實在好正,因為另一道湯係南瓜,所以選左呢個湯!好濃好濃既蝦味,好鮮甜,入面亦有好多不同既海鮮食材!真係好正唷!



Main Course: Grilled U S Kurobute Pork Rack from (Snake River Farms) with beans and rosemary sauce
選主菜的時候,侍應就這裡最有名的是黑豚,而因為我已經非常罪過地食左海鮮類了(閃閃皮膚敏感中!),所以平日少點豬肉類的我,點了這黑豚!
一上枱,好大份,仲諗住,咁多,閃閃點食呀?
最後..... 因為實在好味,閃閃食晒添唷.....



Dessert


甜品叫做不過不失,但因為閃閃當日趕住走,所以錯過左之後既特別甜品......

當日除左食食食之外,仲有抽獎同遊戲玩!過左一個好開心既晚上!






Fusion Gourmet
地址:上環文咸東街22-26號柏廷坊1樓
電話:2545 0068
(五樓廚房的Web Site)

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin