星期六, 12月 26, 2009

theZtyle x Loreal RevitaLift 緊貼提升舒展面膜試用


抽中左 theZtyle 既試用,可以試 Loreal Revitalift 最新既面膜,未囉之前... 閃閃係度諗,閃閃都唔係好大年紀呀.... 以代言人鞏俐來計,閃閃距離要抗皺應該仲有一段好長既時候喎.... 但又諗,正所謂,預防勝於治療,到要救既時候... 就遲了...

4 in 1 既功能,集緊緻、提升、抗皺、同保濕既功效,等閃閃試下係咪好貼面先!


貼面度:
相當貼面,可以舒展既織布面膜,有彈性,可以拉緊貼面,眼位部份雖然有照顧埋,但係可能剪裁問題,唔太貼伏,但都ok 的。面邊都可以拉向耳邊!



保濕度:

洗完面有30.9%,敷完之後五分鐘,水份都仲有58.5%!保濕度好好!



用左二片了,一盒內其實有四片,每星期大約可以用二片,如果以閃閃既年紀,閃閃覺得一星期用一片可以了,保濕度唔錯!用完皮膚都仲係好滋潤,過左一兩個鐘都冇乾既感覺,精華應該都吸到皮膚內!

入面有24ml 既精華,成份包括左維他命原A,可以激發肌膚新生,等皮膚冇咁薄!仲有佢地既專利成分 Fibre-Elastyl,可以緊緻同保護彈力蛋白纖維防止退化!

總括黎講,閃閃覺得呢個係保養類既面膜,即係唔駛日日敷,一個月用幾次黎做保養就ok,當然要睇埋自己皮膚既狀態啦!同埋呢啲抗皺同緊緻既用品唔係用一兩次就有效果,如果有需要就唔可以懶啦!

多謝 theZtyle 今次安排既試用!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin