星期六, 12月 26, 2009

SOS 急救皮膚的法寶



最近天氣好乾,又時凍時暖,多謝「蘋果的化妝箱」送左枝 SOS Relief Body Lotion 比我唷(抽中左,Lucky 唷),最近 Nivea 呢個品牌個個都記得呀!多得消委會做既眼霜測試。

Nivea SOS 速效潤膚乳液

閃閃皮膚唔算太乾 (for my body skin only),但又因為懶,天氣轉凍又懶再搽 Lotion (千萬唔好學閃閃,閃閃懶左兩日咋,就出事了 >.<),皮膚敏感到要睇中醫,主要係膊頭位置,但係因為呢個 SOS LOTION有香味,我怕香味會令皮膚更敏感,所以唔敢搽係膊頭位置,但因為手手腳腳都開始乾到痕痕地啦!要急救佢地先得啦! 純白色既乳液,質地好水水的!好易搽開!閃閃覺得吸收度唔係太快,都算係慢慢吸收。

(photo from http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/15/Calendula_officinalis.jpg)

呢朵知唔知係咩花呢??
佢係金盞花,係呢枝 SOS LOTION 其中一個成分 Calendula Oil (金盞花油),金盞花油對於消炎、促進傷口癒合、皮膚龜裂有很好的效果,而且非常溫和。


又係時候睇下水份機既測試啦!




搽完之後,皮膚既水份多左6%,唔算升得好勁,但皮膚感覺有左lotion 既保護,而且佢既成份係深入皮膚底層去誘發天然既滋潤同修護能力!令皮膚24小時有深層滋潤既效果。佢又確實令我皮膚冇左乾燥感。



順帶一提,唔好等皮膚出事先去保護呀!出事先保護就有排搞架啦..... 學阿SA話,女生要「白」同「滑」,肌膚滑溜都好有手感架!哈哈哈~~~~~~~~


溫馨提示:開左黎用12 month 就要用完佢架啦!

再次多謝 「蘋果的化妝箱」安排既試用。

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin