星期六, 12月 19, 2009

果然係清爽不油喎


早前係 Facebook 抽中左 Mane 'n Tail 既 Hoofmaker - Hand & Nail Therapy 黎試用,多謝安排,上個月尾收到支 Hand Cream 了!

閃閃一向好好好好好好怕用啲好油既 Hand Cream,最怕就係用完佢去洗手,好似成隻手都係油包住咁,洗唔到仲油膩膩,所以一收到呢支 Hand Cream,第一次時要試下佢,睇下會唔會好油膩!!!

黃黃地,質地唔會好杰,好易推開全手,而且好快吸收,用完佢之後,感覺到對手好似夏天個時天氣唔乾燥,對手唔乾有水份既感覺!而且唔油膩喎!個日係公司,搽完佢,被紙戒左一條紅紅既痕,以為會流血,點知過一陣就冇左條痕,即係佢有滋潤同保護左皮膚喎!!!

而且個味都幾香,但我唔識形容係咩味!唔知係咪椰子油既味呢!?


用水份測驗機測試下先!

未搽之前


搽左之後


據官網寫容折斷指甲,咁我要多啲搽係指甲上黎保護指甲先得,因為閃閃成日都搽指甲油,雖然係用左底油,但係始終化學野係會傷指甲既,呢枝 Hand Cream既可以滋潤手部,又可以強化指甲,的確係好讚!!!

而且呢!170g大大枝都係62蚊!

手甲深層潤膚霜
Hoofmaker (170g)
HK$62
http://www.manentail.hk/products.php

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin