星期日, 12月 13, 2009

ELLE X HARBOUR CITY X'mas Beauty Blogger Blossom Party



十二月初,閃閃出席左由 Elle x Harbour City 既美妝派對,一收到消息,就即刻係「蘋果的化妝箱」及 Harbour City Facebook Fans 頁報名,好 Lucky 兩邊都中左,但之前係 Elle 方面聯絡左閃閃!太好了。

今次活動「蘋果的化妝箱」有份招募,聽說「蘋果的化妝箱」那邊超額五倍!嘩!好緊要呀!
今次係 Elle x Harbour City 搞既活動!同上次 「蘋果的化妝箱Meling 那次類似,但有比較就覺得上次活動各美妝品牌提供既活動實用性高點!

閃閃一去到,第一時間梗係化妝先,因為知晚上會有呢個活動,所以閃閃個日既妝淡得好緊要,一去到就留意到 IPSA 既化妝 Counter,用上新的 Zebra系列 (閃閃叫她做 ZEBRA!hahaha)



揀好想搽既眼影顏色組合,首先係呢張圖填上,然後由 MUA幫閃閃化靚妝!



完成左之後,閃閃同 Makeup Artist 影返張相,我好鐘意個妝容呢!


值得一讚的是,IPSA今次派了3-4名 Makeup Artist 黎幫各 Beauty Bloggers 化妝,冇上次某品牌得一個 Makeup Artist咁,大家要等好耐........ (啲時間要晒黎排隊係好唔開心的!)



另一邊RMK 是貼閃石.... 查實和美妝有什麼關係,連這麼喜歡閃石的閃閃,也提不起興趣。
但RMK也有化妝服務,但閃閃已在先前選擇了IPSA了!




LUSH 有新鮮即制 Mask做示範,大家可以根據想要改善皮膚既問題而索取試用!


今次有 Shiseido 既 MAQUILLAGE,大家都在搽最新的指甲油,閃閃當日因為已經搽了,沒有試!


大家都試搽呢!顏色好靚唷!我都喜歡 MAQUILLAGE既指甲油唷!搵日要去counter 再睇下先得!


Clinique 有各產品可以試,BA們會根據膚質送上3-step試用裝,可以連試幾天呢!


Clinique 的 BA,陽光形男生呀!佢負責介紹Clinique 新出的日夜霜!


一支支巨形香水,


在場登記可以就 Sense黎測試自己岩咩香水,有點似 Tarot!


閃閃抽到既組合,被推介這枝 UNFORGIVABLE WOMAN!其實都幾香的,但閃閃不太愛花香味較重的香水!



MENARD 用 Collagen Gold 黎做了果凍,讓我們試試味,有看其他 Beauty Bloggers報導的,都知道 MENARD大手筆的送了各 Beauty一盒十枝的 Collagen Gold,閃閃還未捨得開呢!哈哈。


ORIGINS 這個也很有christmas 氣氛唷,是教整聖誕花,不明白這和美妝有什麼關係,但看了 Meling 的開箱文,才明白呢 (答案可以在這裡找:Harbour City Beauty Bloggers Christmas Blossom Party 禮品包開箱文 )
閃閃也種了一盆帶回家!


閃閃當晚好 Lucky呢,中了一份禮物,頒獎嘉賓說很好用的,令我滿心歡喜,Blogger 們開了來看,不約而同都說顏色看似是 RMK賣不出的貨品,閃閃看過後也不適合閃閃呢!
閃閃本來想要來寫彩妝文的,看來不可以了。
雖然禮物不適合閃閃,但這份 LUCKY 閃閃很開心唷!!!希望好運會 Around 閃閃!




好多 Beauty唷,圍在一起是因為有名人嘉賓陳嘉容 Eunis,Eunis講解個人心得呢!(閃閃當時去左測試香水,miss 左,好可惜.....>.<)


當晚和很多認識的Beauty Bloggers聚聚,很開心,還上前跟Decen打了招呼,和她傾計閃閃有很多得著,很開心很開心!


今次好多禮物唷!好開心好開心,每樣都好實用,多謝各單位既安排!


最後當然要和花仙子合照唷!


想參加 Harbour City既活動,記得要去 Facebook 同 Harbour City做 Fans唷!
黎作個最後拉票,係14/12 號前,麻煩大家去這裡:http://www.facebook.com/#/photo.php?pid=2993050&id=99339583639 "LIKE"閃閃同花仙子既合照!閃閃落後很多呢!!!

最後好多謝 ELLE, Harbour City 及蘋果的化妝箱 各工作人員們,今次又可以做善事又可以同大家聚聚,真係好開心呢!Thank you so much!!!!!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin