星期一, 12月 28, 2009

Maybelline X theZtyle [Magnum 瞬盈睫毛液] 試用



多謝 theztyle 抽中,閃閃可以試用近期既廣告寵兒阿SA既其中一個代言品牌(最近阿SA既廣告可真多唷!好在一啲都唔會有混淆既感覺呢!但全部都同 Beauty 有關!)

今次呢枝 Mascara 有好醒目既包裝,紫黃色!好鬼 Sharp

個掃頭真係好大,係佢今次賣點之一,一邊係比較幼身,打平就係扁平既掃頭,可以自己就角度黎搽 Mascara!

熟識閃閃既朋友都知道,用 Mascara 我只會用可以用暖水落妝既 Mascara,因為比較方便,唔駛用油落妝,咁又可以懶一個 Step,但係一般可以用暖水落既 Mascara ,膠質比較重,要間唔中用眼睫毛夾夾一夾!先可以Keep住靚靚既雙眼!同埋冇咁濃密的,咁其實呢... 對眼真係冇咁有電力的!

今次抽中囉返黎先知呢個係要用油落,但係閃閃抽中左試用,點都要試用先得架麻!所以閃閃都囉到返黎就一直用到今日啦!

但自拍好難影對眼,所以又係借左妹妹對眼黎做示範!(未搽前)



搽左一層咋!


正面睇,長左好多架!有濃密同增長既效果


用後感:閃閃係超油眼,最注意就係有冇甩左啲 Mascara出黎變左 Panda !
可惜閃閃真係太油了,都係有少許甩色既情況,但係又比我以前用既Waterproof Mascara 情好好多,只要補少少粉問題唔大!所以閃閃都鐘意呢枝 Mascara架!因為確係好易搽到好濃密既 Mascara 效果喎!

但係呢... 因為閃閃既妹妺唔算係超油眼,而且借用左枝 Mascara一日去飲宴比人激讚佢搽左 Mascara 既佢對眼好 Sharp後,妹妹已經搶走左佢了......

Mayelline 以往出既 Mascara 我都有用過,今次確係覺得呢枝好用!而且只係 $99蚊!真係好抵用!

關於落妝:閃閃係用 Faxxl 既落妝油黎落,都能夠落到,只係還有少少係眼肚位要用棉花抺走!唔算好難落,都ok 架!

再次多謝 theztyle 同 Maybelline!閃閃仲要化一個妝添唷!但原來閃閃冇黃色同紫色既眼影... 要買左先可以再同大家分享囉!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin