星期日, 12月 13, 2009

CHANEL Skincare & Makeup Workshop


早前閃閃有幸出席 CHANEL 為 Beauty Bloggers 們搞既聚會及活動 (相關文章) ,今次第三部曲就係 Skincare & Makeup Workshop 唷!

位於中環置地廣場上的 Office ,地方好大,一貫的黑白感覺。

靚靚既 PR們為我地準備左小點,好貼心唷。



每人都一面鏡,好正既鏡,又係有黃燈同白燈,黎配合化日妝定夜妝!



每人都有一份工具,嘩!成套掃每人一份,仲要清潔好,我好想要左佢唷!(我去過其他品牌既Workshop,要同其他人share ,感覺冇咁衛生!) 好貼心,讚!!!



都好齊全呢!


首先由 PR小姐 AVA 講解 CHANEL Skincare 既 Product,唔講唔知,原來 CHANEL有自己既一隊 TEAM,負責去世界唔同既地方,包括一啲好落後既地方,去了解佢地既文化同風俗,同埋醫藥等,咁從而發掘一啲唔同既楂物品種,帶返實驗室去研究唔同既物質會唔會對皮膚有用!

AVA都講解左幾款唔同產品內既原料尋找既過程同發現,原來很有趣的!大家用既 CHANEL Skincare 既時候,原來內裡既原料係黎自世界各地。

Ava 仲有同我地講解係屋企既日常護理,閃閃仲係懶,冇常做按摩,要勤力啲先得唷!



之後就係 Makeup Artist 做妝彩示範了,唔講唔知,CHANEL既 Makeup Artist 全部都係男性!


其間介紹左今次 Christmas 出既化妝掃 SETS,但係...當日介紹既時候.... 全線已經賣晒了!



下面就係今次閃閃用既產品!!!



今次既彩妝示範,係今季最新聖誕彩妝系列,據講 CHANEL 既彩妝創作總監 Peter Philips 每季都會係 COCO CHANEL 既舊居同物件上囉靈感,今次既靈感係黎自 COCO CHANEL 舊居既一個金色鳥籠擺設,


LES 4 OMBRES 四色眼影 Bird of Paradise $435
原本一見到個四色眼影,覺得好誇張,自己搽上眼會唔會唔靚,後來同其他 Bloggers 傾返,都有呢個感覺,但係到一步步咁搽上眼後,原來好靚架!



多謝 CHANEL PR既安排,剛好三小時完成今次既工作坊,仲要係為我地度身訂造既工作坊,等我地再了解 CHANEL既產品多一點唷!

完結了嗎?尚未完結呢,下一parts 再同大家分享彩妝!

4 則留言:

candy 說...

好正呀!有得去chanel化妝班好難得.頭先係網睇到d野.好似關我地事

閃閃星小藍 說...

candy> 係呀, 我都覺得好難得!好開心唷!

你睇到啲乜呀?

Antoinette 說...

想問你最尾個張組合相係用什麼software整?

閃閃星小藍 說...

Antoinette > 係用Picasa 整架!係google 既software, 好用唷!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin